nattaarvidsson.blogg.se

Är en tjej på snart 17 år och bor i liten by i Småland. Gillar att baka, fota, rida!! Älskar att hålla på med hår!

Guud

Publicerad 2014-07-14 23:41:46 i Allmänt,

Herregud hinner ju ingen ting dessa tider först jobbade jag i några veckor och nu ska vi ta in allt hö.. Uscha jobba var ju kul men ta in hö nej fy fan.. Men det blir att slå det sista åkrarna imorgon 👍 
I allt hökörande tog mamma O jag en paus och drog till Falsterbo :D (bilder kommer sen) 
Idag fixade vi även moppe till mig så jag kan ta mig till och från bussen när skolan börjar! Bor mitt ute i skogen O ca 3 km till närmaste busshållplats och våran väg ut till bussen kallas för Rysskamotorovägen de känns ju bra... Var tvungen att cykla där förra året O de var många gångar man höll på att bli på körd av alla jävlar lastbilar som inte bromsar när dom kommer i minst 100 km/h och när de typ inte finns plats på vägen de är ju ingen stor väg precis.. Så strider om skolskjuts för de är ju rena döds fällan att gå, cykla, rida allt där!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela