nattaarvidsson.blogg.se

Är en tjej på snart 17 år och bor i liten by i Småland. Gillar att baka, fota, rida!! Älskar att hålla på med hår!

BÄSTA DAGEN I MITT LIV

Publicerad 2014-06-15 08:31:13 i Allmänt,

Herregud säger jag bara!! Är så jävlar lycklig att pappa köpte fel biljetter till oss då vi skulle suttit långt bak men istället så fick vi stå ca 8m från mina älsklingar❤️ Trodde kag skulle dö! Den dagen kommer jag alltid minnas, de är det bästa som har hänt mig. Även om jag hade velat stå längst fram men är jävligt nöjd med platserna i alla fall! Dom trodde att jag skulle få stå längst vak i arenan men neeheeeäe då inte de ställde oss så längst fram som möjligt :D  var ganska hes redan innan konserten och nu är det jueeee inte bättre;)👍 men vafan skrek inte så mycket man hörde inte ens när jag skrek redan från börjar om jag skulle skrika så kom det bara ett lite pip. 
Stora scenen :D  One Direction 😍❤️❤️ 5SOS❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela