nattaarvidsson.blogg.se

Är en tjej på snart 17 år och bor i liten by i Småland. Gillar att baka, fota, rida!! Älskar att hålla på med hår!

Sommar <3

Publicerad 2014-06-12 23:20:42 i Allmänt,

Äntligen är det sommarlov :D 
Kämpat hela dagen ute i skogen för det var ju såååå kuuuuulllll... Och att vara sjuk & springa runt i skogen ingen bra sak att göra men blir man tvingad så... 

Om svart 1 dag åker vi till Stockholm!!! Fatta vad tiden har gått snabbt, vi började ju nyss skolan och nu ska vi redan sluta! Men kanske är för att jag har trivts så bra på den skolan. Jag har alltid vart den som inte kan titta på folk jag inte känner i ögonen bär jag möter dom men nu så kan jag det! Min förra skola var så dålig fy fan vilken håla hatar den jävlar futtiga skolan... Men if så ska jag nog gå i Växjö på något gymnasium, har sökt barn och fritid i första och andra är frisör. Asså jag älskar verkligen att styla hår och smink är också rätt kul men hår GUUUUD många som frågar mig om jag kan fixa deras hår!! 
Älskar verkligen barn också!! Har haft praktik på dagis i några månader en gång i vecka O det har varit helt fantastiskt att få vara där och jobba med barnen. I sommar så ska jag även sommarjobba på samma dagis var så jävlar överlycklig för de!! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela