nattaarvidsson.blogg.se

Är en tjej på snart 17 år och bor i liten by i Småland. Gillar att baka, fota, rida!! Älskar att hålla på med hår!

De är frågan

Publicerad 2014-05-29 13:00:50 i Allmänt,


Bara 14 dagar kvar..... Hur fan ska detta gå? Kommer vi sakna skolan alla vänner? Eller bara njuta av att äntligen komma därifrån? 
Jag tror att jag kommer sakna det jag gillar verkligen denna skolan men när inte linjen finns där så får man ta och söka till andra ställen... 
Jag har alltid varit den som är blyg inte säger ett ord bara sitter gömd i ett hörn. Men detta året har förnedrat mig jag är den som bestämmer i klassen typ. Även om jag kan bli jävligt arg fort så är jag världens gladast hela tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela