nattaarvidsson.blogg.se

Är en tjej på snart 17 år och bor i liten by i Småland. Gillar att baka, fota, rida!! Älskar att hålla på med hår!

Orkar inte

Publicerad 2014-05-17 18:25:26 i Allmänt,

Jag pallar inte med livet längre all är bara skit.. Har kämpat hela mitt liv men sedan förra sommaren har allt bara blivit värre! Jag orkar fan inte med detta mer. Vill bara få all jävlar smärta att försvinna, jag vill inte längre jag orkar inte kämpa mera jag ger upp. Hur mycket min fina kusin försöker få mig att kämpa älskar henne mest av allt! Utan henne hade jag inte funnits här idag❤️ 
Orkar inte längetill! Ni vet hur jävlar dåligt jag mår och jag mår inte bättre genom att plågas! 

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2014-05-19 17:10:25

En dag i taget, ett steg åt rätt håll. Inte långt kvar tills finare dagar kommer. Håll ut, snart blir det lättare att andas igen. Ett andetag i taget.
<3

Svar: Inte bara för den personen utan alla fejkade vänner som inte bryr sig. Men som tur är så har jag mina fina dig O Becca som hjälper mig att andas<3
komigennatta.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela